Технологія проведення моніторингових досліджень
Методика визначення рівня вимог
План семінару
Квадрант-аналіз
Рекомендації
Форма1 до рекомендацій
Форма2 до рекомендацій
Форма3 для оцінки роботи ШМО
Педагогічна кваліметрія
Корекційна програма
Модель оцінки роботи ШМО
Комплексний моніторинг уроку
Інтерпретація
Оцінювальна діяльність як складова професійної компетентності вчителя
Результати регіонального моніторингу 2012-2013 н.р.
Результати апробаційного тестування 2013-2014 н.р.
Методика визначення рівня вимог
План семінару
Квадрант-аналіз
Рекомендації
Форма1 до рекомендацій
Форма2 до рекомендацій
Форма3 для оцінки роботи ШМО
Педагогічна кваліметрія
Корекційна програма
Модель оцінки роботи ШМО
Комплексний моніторинг уроку
Інтерпретація
Оцінювальна діяльність як складова професійної компетентності вчителя
Результати регіонального моніторингу 2012-2013 н.р.
Результати апробаційного тестування 2013-2014 н.р.
Лисак Оксана Русланівна, заступник директора з НВР Долинської ЗШ І-ІІ ступенів. Дякуємо за корисну інформацію і цікавий матеріал.
ОтветитьУдалитьХарченко Ю.В., Розумівська ЗОШ,керівник ШМО, РМПК вчителів фізики.Дякую за змістовно підібраний матеріал. Знайшла для себе багато корисної та нової інформації. Особливо пізнавальна презентація "Оцінювальна діяльність як складова професійної компетентності вчителя".
ОтветитьУдалитьГльоза Н.О., Кушугумський НВК «Інтелект».
ОтветитьУдалитьПодана інформація забезпечує формування необхідних учителю навичок для проведення оцінювальної діяльності у своїй професійній сфері.
Хотілося б дізнатися, яким чином потрібно враховувати ступінь навченості кожного учня і рівень вимог вчителя у поданій системі (на мою думку, середній бал не відтворює справжньої інформації стосовно навченості учнів з предметів природничо-математичного циклу).
Доброго дня! Ви цілком праві. Середній бал є формальним показником. Ступінь навченості можна розраховувати для окремого учня відповідно до тематичного, семестрового оцінювання або ж для класу. Для більшої групи він є некоректним. Для визначення рівня вимог є методика Симонова В.П. (Симонов В.П. Диагностика степени обученности учащихся: Учебно-справочное пособие / Симонов В.П.. - М.: MRA, 1999. - 48 с.). Дякую за питання.
УдалитьСиргі О.А., заступник директора з НВР Наталівського НВК. Дякуємо за корисну інформацію.
ОтветитьУдалитьЗозуля О. В., Новоолександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів, керівник МО природничо-математичного циклу. Дякую за змістовний матеріал "Модель оцінки роботи ШМО", який буде корисний під час написання аналітичного аналізу роботи шкільного МО.
ОтветитьУдалитьШляхова В.В., Новоолександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів, заступник директора з НВР. Вдячні за наданий матеріал, який буду дуже корисним під час оцінювання діяльності професійної компетентності вчителя.
ОтветитьУдалитьЖуравель Н.М., керівник РМПК вчителів математики Запорізького району, Миколай-Пільський НВК.
ОтветитьУдалитьЗацікавила кваліметрична оцінна технологія, позитивним у використанні якої є можливість виміряти результати, які фіксують досягнення мети на певний , конкретний момент часу.
також як вчитель математики, цікавлюсь застосуванням методів математичної статистики для розвязування педагогічних задач. Матеріали семінару є цікавими, вдало та змістовно дібраними. Дякую.
Чистьяков Ю.О., заст. директора з НВР Григорівського НВК. Дякую за змістовну інформацію. Цей матеріал для багатьох з нас координальна зміна у своїй діяльності.
ОтветитьУдалитьКасьянова О.Ю., заступник директора з НВР Балабинського НВК. Дякую за змістовну інформацію. Це велика допомога в роботі.
ОтветитьУдалитьКарнафель Наталія Анатоліївна, заступник директора з НВР Новозапорізької ЗШ І-ІІІ ступенів. Дякуємо за корисну інформацію і цікавий матеріал.
ОтветитьУдалить